.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناصرحجازی:هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : اگر به مشکلات این تیم رسیدگی می شد ، نساجی به لیگ برتر صعود می کرد ولی هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود .

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : اگر به مشکلات این تیم رسیدگی می شد ، نساجی به لیگ برتر صعود می کرد ولی هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسکانیوز،ناصرحجازی افزود : نساجی دیگرنمی تواند به صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر فکر کند، چون وضع مالی این تیم به اندازه ای آشفته است که بازیکنان به هیچ چیز حتی فوتبال کردن هم فکر نمی کنند ، آنها در این مدت که 17 هفته از رقابتها سپری شده فقط 2 میلیون تومان از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند
وی افزود: من هم دیگر قصد حضور بر سر تمرینات این تیم را ندارم و به قائمشهر نخواهم رفت . قبل از آغاز فصل با وعده هایی که از مسوولان نساجی شنیدم به این تیم رفتم ولی هیچ کدام از آن وعده ها تحقق نیافت تا از کارکردن دلسرد شوم .
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال افزود : فوتبال مازندران استعدادهای بسیارخوبی در اختیار دارد و اگر مسوولان آن منطقه به مشکلات نساجی رسیدگی می کردند این تیم به لیگ برتر صعود می کرد. ولی در این مدت هیچ کس توجه ای به ما نداشت و برخی هم دوست نداشتند نساجی موفق شود و عنوان می کردند ما فوتبال نمی خواهیم
وی ادامه داد من بدون بازیکن خارجی ، این تیم را بستم و در بدترین شرایط نتایج خوبی کسب کردیم ولی ترجیح می دهم درشرایط فعلی و حتی با توجه به مطالباتی که از این تیم دارم دیگر در آنجا کار نکنم و این موضوع را به اطلاع مسوولان نساجی هم رسانده ام .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.